فرمانده انتظامی استان از انعقاد تفاهم نامه همکاری های مشترک میان فرماندهی انتظامی استان و سازمان تبلیغات اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۴۳۹۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱ 11 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "منوچهر امان اللهی" اظهار کرد: در راستای گسترش تعاملات میان فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه و سازمان تبلیغات اسلامی استان و به منظور تبادل تجربیات طرفین، همکاری مشترک بین تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تفاهم نامه همکاری های مشترک منعقد شد.

وی گفت: همکاری های در تمامی زمینه های تعاملات اجتماعی، مشارکت عمومی و آموزش همگانی بین سازمان تبلیغات اسلامی و نیروی انتظامی با در نظر گرفتن کلیه امکانات طرفین اعم از علمی، فنی، نیروی انسانی، اطلاعات، تجربه و تخصص از اهداف این تفاهم نامه است.

این مقام ارشد انتظامی، همکاری در برگزاری نمایشگاه های مشارکتی در سطح جوامع هدف، برگزاری مسابقات فرهنگی و اجتماعی با موضوع عفاف و حجاب و امنیت اجتماعی برای نمازگزاران و ائمه جماعات در مساجد، همکاری در خصوص اجرای مصوبات شورای شئون فرهنگی و ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر، همکاری لازم در خصوص برگزاری مراسمات  و مناسبت های مذهبی و ملی، را از تعهدات طرفین در این تفاهم نامه عنوان کرد.

سردار امان اللهی گفت: بر اساس این تفاهم نامه، همکاری در خصوص اعزام کارشناسان انتظامی به منظور آموزش همگانی در سطح مساجد، تهیه بسته های فرهنگی ونمایشگاهی به منظور برپایی نمایشگاه برای جوامع هدف، ارائه خدمات روانشناسی رایگان به کارکنان سازمان ، خانواده های آنان و افرادی که از طرف تبلیغات اسلامی معرفی می شوند و ارائه خدمات مشاوره ای گروهی به کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی و خانواده آنان بر عهده نیروی انتظامی است.

وی ادامه داد: فراهم کردن زمینه لازم به منظور برپایی نمایشگاه برای جوامع هدف و حضور کارشناسان انتظامی در مساجد و نیز فراهم کردن زمینه لازم به منظور حضور کارشناسان انتظامی در ادارات تابعه و همکاری جهت پخش هشدارهای پلیسی، دانستنی های انتظامی و پیام های بهداشت و روان از طریق تلویزیون های شهری در اختیار، از جمله اقدامات سازمان تبلیغات اسلامی خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان متذکر شد: اقدامات پلیسی برای ایجاد منطقه ای آرام و به دور از جرم و بزه کافی نیست، چراکه بخشی از مشکلات استان با معضلات فرهنگی ارتباط مستقیمی دارد، لذا امیدواریم انعقاد این تفاهم نامه، مشارکت مردم در تأمین امنیت عمومی را بیش از پیش گسترش دهد و در کاهش ناهنجاری های اجتماعی مؤثر واقع شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار